Postavili sme škôlku ktorá okrem týcch detských uspokojí aj všetky potreby rodiča v starostlivosti o dieťa vtedy keď on pracuje na svojich snoch. Za využiťa unikátneho a komplexného systému dostupného aj v mobile máte prehľad o tom aké aktivity vaše dieťa dnes čakajú, čo potrebujete pre neho nachystať a okrem spústy ďalších funkcií ste ihneď v kontakte s učiteľkami či ďalšími rodičmi.
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Maminka mě doveze do školky naším autem nebo klikne v aplikaci vyzvednutí na konkrétní adrese se seznamu stanovišť, které řidič ze školky každé ráno obsluhuje dodávkou v konkrétních časech.
Když přijdu do školky, dělám ranní úkol. Každý den je jiný a čeká na nás u vstupu do třídy. Máma mi z něho čte, že má kráva čtyři žaludky a já počítám domácí zvířátka.
Potom si jdu hrát do třídy s legem. To máme v centru Kostky. Ještě tam jsou dřevěné kostky a měkké kostky, ale ty mě moc nebaví. Je bezva, že si můžu vybrat. Když chci, můžu jít i do jiného centra. Třeba Ateliér, Manipulační hry a Hudba, ale dneska jsem si vybrala lego. Máma si se mnou jde ještě hrát, ale někdy jí řeknu, aby už šla.
Když si pohraju a máma už je pryč, jdu si namazat chleba s pomazánkou a taky si naleju čaj. Někdy ho trochu rozleju, ale to nevadí, protože to utřu. Někdy si dávám ještě jeden chleba, když přijde Ema, která chodí do školky až po mně.
Dojídám chleba a jdeme si sednout do kroužku. Když na mě přijde řada, vyprávím, že jsme včera byli s mámou a tátou v lese, a že jsem našla houbu. Potom nám Irena, naše paní učitelka, říká, že dneska budeme společně objevovat život domácích zvířat a ptá se nás, které známe a které máme rádi. Říkám, že mě zajímají houby, a tak společně vymýšlíme, kdy si o nich budeme povídat. Pak se chvíli protahujeme a zpíváme si písničku. U nástěnky si s Irenou prohlížíme, co si dnes můžeme vybrat v centrech aktivit. Vybírám si vaření v centru Domácnost a dávám k tomu značku se jménem. Dřív jsem měla jen fotku, ale už se umím podepsat, a tak mám na značce i jméno. Můžeme mít i obrázek. Tomáš a Karel chtějí oba taky vařit, ale jsou tam jen čtyři místa, a tak se tam oba nevejdou a začnou se strkat. Jdeme se s Irenou pak podívat na nástěnku, kde máme naše pravidla a povídáme si, jak to vyřešit.
Já, Kačka, Tomáš a Madla vaříme palačinky. Nejde nám zvážit mouka, a tak nám Irena pomáhá. Karel a Ema vyrábějí z vlny hračku pro kočku v Ateliéru. Takovou bambuli. A moje kamarádka Tonička s ostatními nacvičuje divadlo. Nějakou pohádku o zvířátkách. Zítra si taky vyberu centrum Dramatika, protože to byla legrace, když nám ho předváděli.
Když máme hotovo, jdeme si sednout zase do kroužku. Tam si povídáme o tom, co kdo dělal, na co přišel a co se mu líbilo. Kačka říká, že se jí nelíbilo, že jsme všichni chtěli míchat těsto a nemohli jsme se dohodnout. Tak si povídáme o tom, jak se příště dohodnout líp. Pak si taky dáme každý palačinku, ale jen kousek, protože jsme jich nestihli udělat moc.
Přezouváme se a jdeme ven. Někdy chodíme na zahradu a někdy chodíme i dál, třeba do lesa. Dneska jdeme navštívit babičku a dědu Kubíka, protože doma mají hodně zvířat. Pohladila jsem si kozu i krávu. A vůbec jsem se nebála. Vracíme se do školky na oběd.
Dneska máme květákovou polívku. Tu mám ráda. Včera jsme měli takovou červenou. Ta mi nechutná, a tak jsem si ji nedala. Polívku už umím nalít bez bryndání, ale pomůžu utřít stůl, když to někdo vylije. Potom máme maso a rýži. Rýže si dávám hodně, moc mi chutná. Potom ještě máme puding.
Po obědě odpočíváme. Madla vždycky usne, ale já už ne, tak si jen chvíli poležím. Máme pravidlo: ,,Hraju si potichu, protože kamarádi odpočívají.”. Tak si jdu vyrábět tu hračku pro kočky, protože se mi moc líbí a je to celkem potichu.
Když si odpočineme a sníme svačinku, tak někdy chodíme ven a někdy si hrajeme ve třídě. Dneska si dostavím domek z lega, co jsem začala stavět ráno. Když pro mě přijde táta, ještě chvíli si stavíme a potom jdeme domů.
Když si odpočineme a sníme svačinku, tak někdy chodíme ven a někdy si hrajeme ve třídě. Dneska si dostavím domek z lega, co jsem začala stavět ráno. Když pro mě přijde táta, ještě chvíli si stavíme a potom jdeme domů.
1. Maminka mě doveze do školky naším autem nebo klikne v aplikaci vyzvednutí na konkrétní adrese se seznamu stanovišť, které řidič ze školky každé ráno obsluhuje dodávkou v konkrétních časech.
2. Když přijdu do školky, dělám ranní úkol. Každý den je jiný a čeká na nás u vstupu do třídy. Máma mi z něho čte, že má kráva čtyři žaludky a já počítám domácí zvířátka.
3. Potom si jdu hrát do třídy s legem. To máme v centru Kostky. Ještě tam jsou dřevěné kostky a měkké kostky, ale ty mě moc nebaví. Je bezva, že si můžu vybrat. Když chci, můžu jít i do jiného centra. Třeba Ateliér, Manipulační hry a Hudba, ale dneska jsem si vybrala lego. Máma si se mnou jde ještě hrát, ale někdy jí řeknu, aby už šla.
4. Když si pohraju a máma už je pryč, jdu si namazat chleba s pomazánkou a taky si naleju čaj. Někdy ho trochu rozleju, ale to nevadí, protože to utřu. Někdy si dávám ještě jeden chleba, když přijde Ema, která chodí do školky až po mně.
Školka co udělá dušičky šťastné! Ne jenom dětské, ale i ty vaše.
Getting started
Help center
Server status
O nás
Contact us