Školka co udělá dětské dušičky šťastné! No né jenom ty, ale i ty vaše, milí rodiče.

Postavili sme škôlku ktorá okrem týcch detských uspokojí aj všetky potreby rodiča v starostlivosti o dieťa vtedy keď on pracuje na svojich snoch. Za využiťa unikátneho a komplexného systému  dostupného aj v mobile máte prehľad o tom aké aktivity vaše dieťa dnes čakajú, čo potrebujete pre neho nachystať a okrem spústy ďalších funkcií ste ihneď v kontakte s učiteľkami či ďalšími rodičmi. 

Individuální přístup k Vám i dětem


Koncept jedné učitelky na 5 dětí dovoluje věnovat se jim i individuálně vždy, když je to zapotřebí. Každá rodina projde na začátku vstupním pohovorem, kde je možné přizpůsobit některé podmínky podle Vašich potřeb v mezích synergie celé skupiny.

 

Program nabízí prostor, ve kterém se děti učí samostatně myslet, kde chyba je přirozenou součástí procesu učení stejně jako zodpovědnost za sebe sama a svoji práci. Dáváme dětem prostor učit se vlastní činností a prožitkem.

Praktickost, přehled, nadčasovost

 

V mobilní aplikaci máte kontrolu nad programem dětí, jednoduše komunikujete s personálem nebo rodiči a dokonce provádíte i platby. Když je dítě nemocné, přijde později nebo potřebujete dodat dokument, odteď všechno vyřídíte jednoduše.

Podpora rodičů a flexibilita

 

Když si zrovna nevíte rady s dítkem nebo potřebuje logopedickou podporu pomůže Vám naše psycholožka s dlouholetou praxí. Potřebujete jít na pracovní schůzku v neobvyklém čase nebo si něco vyřídit? Zajistíme Vám hlídaní přímo doma anebo ve školce.

Rozvoj kompetencí a sdílení

 

Podporujeme vnitřní motivaci dětí k celoživotnímu vzdělávání a pro rodiče pravidelně pořádáme praktické workshopy. Otevřenou komunikaci a spolupráci s rodinami považujeme za důležitý předpoklad zdárného učení a podpory rozvoje dítěte.

Přijďte se podívat

Přehrát video
  • domluvte si individuální prohlídku s Vaším dítětem nebo online konzultaci, kde Vám rádi zodpovíme všechny dotazy a představíme možnosti školky
  • společně zjistíme, zda by nám spolupráce oboustranně vyhovovala a případně přizpůsobíme podmínky podle Vašich potřeb
Březen 2023
Po Út St Čt So Ne
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

přijímáme
dětičky od

0
měsíců

pro rok 2022/2023 ještě

0
volných míst

Program

Maminka mě doveze do školky naším autem nebo klikne v aplikaci vyzvednutí na konkrétní adrese se seznamu stanovišť, které řidič ze školky každé ráno obsluhuje dodávkou v konkrétních časech.

Když přijdu do školky, dělám ranní úkol. Každý den je jiný a čeká na nás u vstupu do třídy. Máma mi z něho čte, že má kráva čtyři žaludky a já počítám domácí zvířátka.

Potom si jdu hrát do třídy s legem. To máme v centru Kostky. Ještě tam jsou dřevěné kostky a měkké kostky, ale ty mě moc nebaví. Je bezva, že si můžu vybrat. Když chci, můžu jít i do jiného centra. Třeba Ateliér, Manipulační hry a Hudba, ale dneska jsem si vybrala lego. Máma si se mnou jde ještě hrát, ale někdy jí řeknu, aby už šla.

Když si pohraju a máma už je pryč, jdu si namazat chleba s pomazánkou a taky si naleju čaj. Někdy ho trochu rozleju, ale to nevadí, protože to utřu. Někdy si dávám ještě jeden chleba, když přijde Ema, která chodí do školky až po mně.

Dojídám chleba a jdeme si sednout do kroužku. Když na mě přijde řada, vyprávím, že jsme včera byli s mámou a tátou v lese, a že jsem našla houbu. Potom nám Irena, naše paní učitelka, říká, že dneska budeme společně objevovat život domácích zvířat a ptá se nás, které známe a které máme rádi. Říkám, že mě zajímají houby, a tak společně vymýšlíme, kdy si o nich budeme povídat. Pak se chvíli protahujeme a zpíváme si písničku. U nástěnky si s Irenou prohlížíme, co si dnes můžeme vybrat v centrech aktivit. Vybírám si vaření v centru Domácnost a dávám k tomu značku se jménem. Dřív jsem měla jen fotku, ale už se umím podepsat, a tak mám na značce i jméno. Můžeme mít i obrázek. Tomáš a Karel chtějí oba taky vařit, ale jsou tam jen čtyři místa, a tak se tam oba nevejdou a začnou se strkat. Jdeme se s Irenou pak podívat na nástěnku, kde máme naše pravidla a povídáme si, jak to vyřešit.

Já, Kačka, Tomáš a Madla vaříme palačinky. Nejde nám zvážit mouka, a tak nám Irena pomáhá. Karel a Ema vyrábějí z vlny hračku pro kočku v Ateliéru. Takovou bambuli. A moje kamarádka Tonička s ostatními nacvičuje divadlo. Nějakou pohádku o zvířátkách. Zítra si taky vyberu centrum Dramatika, protože to byla legrace, když nám ho předváděli.

Když máme hotovo, jdeme si sednout zase do kroužku. Tam si povídáme o tom, co kdo dělal, na co přišel a co se mu líbilo. Kačka říká, že se jí nelíbilo, že jsme všichni chtěli míchat těsto a nemohli jsme se dohodnout. Tak si povídáme o tom, jak se příště dohodnout líp. Pak si taky dáme každý palačinku, ale jen kousek, protože jsme jich nestihli udělat moc.

Přezouváme se a jdeme ven. Někdy chodíme na zahradu a někdy chodíme i dál, třeba do lesa. Dneska jdeme navštívit babičku a dědu Kubíka, protože doma mají hodně zvířat. Pohladila jsem si kozu i krávu. A vůbec jsem se nebála. Vracíme se do školky na oběd.

Dneska máme květákovou polívku. Tu mám ráda. Včera jsme měli takovou červenou. Ta mi nechutná, a tak jsem si ji nedala. Polívku už umím nalít bez bryndání, ale pomůžu utřít stůl, když to někdo vylije. Potom máme maso a rýži. Rýže si dávám hodně, moc mi chutná. Potom ještě máme puding.

Po obědě odpočíváme. Madla vždycky usne, ale já už ne, tak si jen chvíli poležím. Máme pravidlo: ,,Hraju si potichu, protože kamarádi odpočívají.”. Tak si jdu vyrábět tu hračku pro kočky, protože se mi moc líbí a je to celkem potichu.

Když si odpočineme a sníme svačinku, tak někdy chodíme ven a někdy si hrajeme ve třídě. Dneska si dostavím domek z lega, co jsem začala stavět ráno. Když pro mě přijde táta, ještě chvíli si stavíme a potom jdeme domů.

Když si odpočineme a sníme svačinku, tak někdy chodíme ven a někdy si hrajeme ve třídě. Dneska si dostavím domek z lega, co jsem začala stavět ráno. Když pro mě přijde táta, ještě chvíli si stavíme a potom jdeme domů.

den školkaře a jeho rodiče

1. Maminka mě doveze do školky naším autem nebo klikne v aplikaci vyzvednutí na konkrétní adrese se seznamu stanovišť, které řidič ze školky každé ráno obsluhuje dodávkou v konkrétních časech.

2. Když přijdu do školky, dělám ranní úkol. Každý den je jiný a čeká na nás u vstupu do třídy. Máma mi z něho čte, že má kráva čtyři žaludky a já počítám domácí zvířátka.

3. Potom si jdu hrát do třídy s legem. To máme v centru Kostky. Ještě tam jsou dřevěné kostky a měkké kostky, ale ty mě moc nebaví. Je bezva, že si můžu vybrat. Když chci, můžu jít i do jiného centra. Třeba Ateliér, Manipulační hry a Hudba, ale dneska jsem si vybrala lego. Máma si se mnou jde ještě hrát, ale někdy jí řeknu, aby už šla.

4. Když si pohraju a máma už je pryč, jdu si namazat chleba s pomazánkou a taky si naleju čaj. Někdy ho trochu rozleju, ale to nevadí, protože to utřu. Někdy si dávám ještě jeden chleba, když přijde Ema, která chodí do školky až po mně.


Partneři